onsdag

igår hade jag en jätte rolig dag men internet funkade inte. vid två gick jag mamma och simon och vicor till vårdcentralen och mamma skulle kolla om hon hade halsfluss men det var en reält virus. jag har väl typ fått något liknande nu. hostar riniga ögon ont i halsen och i huvudet och lock för öronen. sen gick vi och kollade på hm mamma köpte två klänningar och ett par leggins och jag ett par mjukisbyxor som jag är kär i. jag verkligen älskar dom. sen gick vi hem. och kollade på mördarsniglar :\  och andres var hos några kompisar och mamma åkte dit så vi hade köpt godis och chips ch massor. så jag alice och simon och victor satt först och spelade the sims 3 . sen så börjde vi kolla på 17 agin. och jag vet att jag redan sett den men jag har typ blivit kär i den. men vi satt och kollade på den till 11 och hade mysigt och sen så gick alice hem och jag somnade och mamma och andreas kom hem och jag vaknade. men idag vet jag inte vad vi ska göra mamma sa nånting om fjärilshuset men jag vet inte. det kanske blir lite fiskning ikväll iallafall. men är kommer några bilder från igår och idag.


påväg hem



världens längsta snigel smakar på bajs



killarna cyklar



också mina nya mjukisbyxor

hare bra skriver mer sen

#1 - maja

sv: saknar dig med, turkiet kommer bli bäst!:)

#2 - M.A

Snygg blogg :) komentera gärna min blogg och bevaka! ;D