Världens Bästa Dag

Först en tråkig skoldag men ändå helt okej.
Sen så gick jag Alicia och Felicia till centrum och köpte pressent till Linnea och Frida.
Och sen så hade vi konsert.
Jag var jätte nervös och jag såg världens sötaste kille där.
Han glodde jätte mycket på mig.
Men sen så drog vi direkt till Sickla och hämtade biljetterna och gick sen och åt på macdonalds.
Och vi busade med folk i fönstret.
Sen gick vi till bion och vi var ensama i en liten sal så vi flummade rätt så mycket.
Men sen så kom det folk.
Jag missade slutet på filmen för att jag satt på toan och lampan slocknade så kunde man inte tända.
Så när jag väl hade hittat allt och öppnade dörren så kom alla ut från bio salen.
Jätte kul för det är väl ändå slutet som är bäst :(
Men vi såg iallafall The Ugly Truth.
Tror det stavas så.
Men nu till bilderna.









Såhär busade vi
Linnea visar trosorna :O

'
Sen så lekte vi i affärer



Jättefin sko jag provade :/



Mums



Vi köpte två stora popcorn och 4 jumbo coca color :)
Drack upp min STOLT.



Inne i biosalongen



Jojo ramlade över alla stolarna



Jag och Linnea sitter där uppe :)

Frida där nere :)

Det var dom.