Förlåt
Förlåt för jag inte uppdaterade igår.
Men jag var i skolan såklart och det var jättekul med min älsklingar :)
Bara att Yasse fortfarade var sjuk.

Sen så gick jag direkt till träningen och tränade stenhårt.
Sen åkte jag hem och sen tillbaka till rackethallen.
Så var jag där till 5 över 9 och sen när jag kom hem duschade jag:)

Så jag hann inte skriva.

Men nu kan jag.

Idag så var alla friska förutom Elin.
Men hon kommer imorgon.
Men efter skolan var jag med Alicia.
Först så åt vi lite mellis och sen så gick vi ut med hundarna med Linnea
Långpromenad.
Jätteskönt faktiskt.

Sen så gick jag och Alicia ner till centrum och köpte en varsinn choklad.
Och kollade om filmerna fanns som vi ska se imorgon.
Vi hade tänkt att se Scary Movie 2 och Huset vi vägens ände.
Men huset vid vägens ände fanns inte så det blir Drag me to hell tror jag.



Vi eller inte Lycka utan Katta, jag, Alicia, Ressi, Julia och Sara
Respektera min tröja :P



Bjuder på den :)

Hoppas det var okej att jag kopiera bilderna från dig Alicia ♥