Hej i snöstormen :/

Nu har jag precis kommit hem från en lång dag med både svett och tårar.
Nej, kanske inte tårar då m,en mycket svett :/

Dagen började med gympa (SVETT)
Sen så hade vi tråkigt på alla lektioner och sen sista lektionen som vi skull ehaft engelska på blev inställd för hon var sjuk.
Så vi slutade kvart över 1 :)

Så då dansade (SVETT) vi och gjorde om dansen.
Bytte låt gjorde om stegen :)

Blir mycket bättre, snabbare och coolare.

Sen så mötte jag Nicole och så gick vi med sällskap med Alicia och så skilldes vi åt vid Stimets skola.

Så gick vi till rackethallen och tränade hårt (SVETT)
Sen så mötte jag mamma och vi gick hem i snöstormen och diskuterade saker och ting.

Sen så sa mamma vi går till busshållsplatsen som låg 50 meter bakom oss som vi då redan gått förbi.
Och när vi kollar bak så stor bussen där.
Men vi orkar inte springa.
Och jag sa men han kanske stannar här vid oss om jag vinkar.
Och mamma sa nej det går han inte.

Så sa jag men kom igen,  vi hinner om vi springer för han ser oss ju då :)

Och mamma svarade nej jag orkar inte.

Så står vi där och ser dumma ut och kollar när bussen svänger ut.
Men så börjar den blinka inåt mot oss.

Så stannar han och vi går på och får åka gratis :)

Snacka om snäll busschafför.

Sen så gick jag och mamma och handlade lite och nu så ska jag hoppa in i en dusch.



Jag på slöjden :P

Här får ni en video när vi dansar.
Inte så bra men första gången vi gjorde allvarligt :)

I slutet gjorde vi bara nåt.

#1 - Sara

En till dans :)

#2 - ressi

haha det var jag som filma xD