Hej

Dagen har vart kul.

Iallafall det sista på dagen nu :)

För efter skolan så hade jag, Alicia och Linnea snöbollskrig.

Och jag råkade putta Linnea i hundkiss :/

Sen så gick jag och Alicia hem till mig.

Så har vi suttit och lyssnat på Justin Bieber och frömt oss bort i våra drömmar med han.

Sen så var vi ute lite med mina brosor och var uppe på taket.

Och jag kollade min melj nyss och så hade jag fått en sånt här brev som man ska skriva upp namn och sånt.

Så provade jag.

Och självklart skrev jag upp Justin Bieber.

Och just på det numret han var så blev det att vi kommer älska varandra och sånt :P

Känn er ägda Alicia och Yasse.



Jag och Alica spelar pino tillsammans, medans vi har en galning i bakgrunden.

Här har ni en video från IUP-tiden.


#1 - Sara

Fint yasse sjöng!! XD haha!

#2 - ressi

xD haha