Kort om melodifestivalen

Artist 1

Alcazar med låten "Headlines"

Jag tycker låten var jättebra och koregraffin var också jättebra.



Artist 2

Johannes Bah Kuhnke med låten "Tonight"

Jag tycker han SÖG.



Artist 3

Elin Lanto med låten "Doctor Doctor"

Jag tycker att den var bra men inte super.



Artist 4

Erik Linder med låten "Hur kan jag tro på kärlek"

Eftersom han bor i Tyresö som jag så röstade jag två gånger och mamma två och Andreas två :)

Jag tycker att han var bra och låt texten var fin.

Men tyvär så gick han ju inte vidare.



Artist 5

Timoteij med låten "Kom"

Jag tycker låten var cool och bra.
Helt rätt att dom gick vidare.

Fast jag störde mig på att hon längst till vänster på bilden såg gravid ut.



Artist 6

Getty Domein med låten "Yeba"

Varför sjunger man på det språket i en svensk melodifestival?

Låten var jätte jätte dålig.
Jag förstod inte ett skit.



Artist 7

Darin med låten "You´re out of my life"

Jag tycker låten var bra men inte lika bra så den skulle gå vidare till finalen.
Han skulle fått en andra chans.



Artist 8

Crucified Barbara med låten "Heaven Or Hell"

Dom är också från Tyresö.
Men jag tyckte att dom var nördiga som stod och slängde håret.
Jag tycket att det är killar som ska göra det och INTE tjejer.
Dom skulle inte fått en andra chans utan det skulle Erik Linder fått och dom skulle ha åkt ut istället för Erik Linder.