Dagen :)

Dagen började med att vi i familjen städa hela lägenheten.
Sen så ringde Marie (min faster) och frågade om jag ville följa med och kolla på lampor och sånt.
Och jag sa självklart ja.

Så kom hon och jag gjorde iordning mig.
Sen så åkte vi först till Bauhaose hur det nu stavas. Och sen till Hemtext.
Sen åkte vi till Centrum och shoppade grönsaker och frukter eftersom det är halva priset på det :)

Sen så skulle jag få lunch och då valde jag såklart Sushi :)
Och då så köpte vi det till min kusin Catrin också.

Sen så åkte vi hem till dom och jag åt.
Sen så kom Catrin hem och åt med mig och så satt hennes pojkvän John med.
Sen brottades vi lite medans min andra kusin Sanna gjorde sig iordning.

Sen vid 5 tiden åkte jag och Sanna ner till ishallen för att hennes pojkvän Johan spelade hockymatch.
Så satt vi där och hade det jättekul.

Det blev 5-5 tror jag.

Sen så fick vi skjuts hem av Johans mamma :)

Och nu är jag hemma och ska snart äta tacos.

Puss

#1 - Sara

låter kul :)

#2 - Sara

kolla min blogg design jag gjort själv! Och kommentera vad du tycker :)