Dagen :)

Idag ska jag spela matchen och sen typ åka hem till mamma och göra en "hemlig" sak.
Det får ni veta om det blir så :)
Eller om inte blir så också, men jag vill ha er lite nyfikna.
Men innan jag spelar tennismatchen så ska jag kankse gå ner till Linnea och baka cupcakes eller nåt.
Skulle igentligen gjort det igår men hann inte.

Men hon skulle också spela match idag, fast handbollsmatch.
Och den skulle vara lite senare.

Men vi får väl se :)



Bjuder på en sommarbild eftersom jag längtar så mycket till sommarlovet.

Emma och Jag

#1 - Sara

vad ska du göra hos din mamma som är hemligt!!!! va va va va vavavavavavavavava!!! SÄG!!! S Ä G!!! NU NU NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du gör mig nyfiken!! ta inte illa upp va? sorry! O.o