Svar på frågestunden :)

 

Är du kär i någon... Vem?

En kille och Justin Bieber mest :)


1. Vad är de längsta du gått me en kille?

2. Gillar du nån just nu?;p

1. Puss Faktiskt.
Inte haft nåt serisöt förhållande.
Är inte så gammal.

2. Japp.

Har du kille?

Nopp





Skulle du vilja bli en känd bloggerska?

Ja, det är nog en dröm :D

Läser dina föräldrar bloggen?

Ja, mamma gör rätt så ofta.
Andreas gör det väl då och då.
Pappa gör det då han har tid.

Vilka bloggar följer du dagligen?

Jag brukar kolla på massa av mina kompisars.

Sen kollar jag på Fokis, Kissies, Paows, Hugos(Paows pojkvän), Dessies, Kenza, Blondinbella, Gaybloggaren och sen så brukar jag kolla på alla dom som ligger på topplistan.

Hur många läsare har du ?

Allt från 15 upp till 100 :D

Har bloggen ändrat dig som person ?

Både ja och nej.
Liksom om jag inte skriver på bloggen på ett tag så får jag lite ångest.
Men sen så känner jag inte att jag verkligen måste skriva.
Folk får ju tåla att man har ett liv också.
Eller det är svårt att förklara, men ni fattar nog.

Varför bloggar du?

Kul, det blir som en lite dagbok.

Skulle du vilja bli en känd bloggerska?

Det har jag ju redan svarat på men ja, det skulle vara en dröm :D

Hur många besökare har du per dag?

Också redan svarat på, men från 15 upp till 100.

Vad fick dig att blogga?

Kände att det skulle bli kul och att alla andra hade blogg, så jag ville också prova på det.

Kan du inte lägga in videoinlägg lite oftare ?

Jo, självklart.
Jag har filmat några gånger men inte tyckt att det blivit bra.
Så jag har inte lagt in det.
Men självklart :D



Vad använder du för smink?

Jag andvänder massa olika mascaror som jag inte kan namnen på.
Sen kan jag andvända en rosa rouge som heter maybelline New York.
Och ibland en puder som jag tror att det är loreal.
Och ibland eyelijner.


Var har du gjort dom naglarna.
Eller har du gjort dom själv, eller nån nagelstudio?
Älskar din blogg.

Jag har faktiskt köpt hem ett gele kit.
Så klipper jag och filar till som själv och sånt.
I kittet så får man 48 naglar och lim, Skulpteringsgele och geleaktivator + två filar.

Tack så mycket.

Om du fick ändra någonting med dig vad skulle det vara? <3

Vill inte ändra på mig, är perfekt tycker jag.
Vill ju inte bli som Kissie.


Vad gjorde du ansiktsmasken av? :P

Har ju redan svarat på den frågan i bloggen.
Men lite fil.
Kan ta vilken som helst, huden blir len.





Vilken är din favvo film?

Svår fråga.
Har så många, men Avatar, Twilight, New moon, som sagt har massor.

Går du fortfarande på tennis? (om de va tennis du gick på...?)

Ja, jag går fortfarande på tennis och spelar två gånger i veckan + lite matcher.

Tror du världen kommer gå under 2012?

Nej, tror du eller ni?

1. Vilka är dina bästisar?
2. Fawo mat?

1. Har massa :)
Men Alicia, Linnea, Yasse, Elin, Katta, Sara, Alice, Julia E, Ebba, Nicole + massa fler.

2. Älskar all mat.
Lite extra förtjust i Kåldolmar och spenatsoppa :)

Tittar du på Pokemon?

Verkligen inte, går det fortfarande på tv ?

Vad e ditt favvo godis?

Allt :P

Vem vet mest om dig?

Mamma, Pappa, Andreas, Anna, Emma och Maja(Syrrorna), Simon och Victor(Brorsorna), Nicole och Ebba.

Har du en bästevän?

Massor

Vem litar du på mest?

Dom som vet mest om mig och mina bästisar.

Tycker du att ditt liv är perfekt om inte, vad är felet?

Asså det är ju inte helt perfekt och kommer nog aldrig bli det.
Ingen kan leva ett perfekt liv.
Men jag är nog några stenkast ifrån ;)

Om du fick välja en dag som du skulle leva om resten av ditt liv, vilken dag skulle det då vara?

Min födelsedag, eller julafton.

Hur gammal är du? :)

Fyller 13 om mindre än en månad :)

Hur mår du idag?

Bra.


Vilket är ditt livs mest pinsamma minne?

Fy vad svår fråga.
Ingen anning.

När jag satt i Insane för första gången bredvid en tjej jag inte kände.
Och jag skrek så hårt eller vad man ska säga så jag råka lägga en liten brakare :P

1. Gillar du McDonald's mat?
2. Har du i något favoritmål?

1. Ja, men jag äter det så ofta så jag har börjat ta det lite lugnt med det.
Och tar helst nåt annat att äta.
2. Om du menar på macdoncken så är det Big Mac och company.

Samlar du på någut utom pengar? :)

Sudd :)

Hur är vädret hos er? :D

Molnigt men varmt.


Vilket är din favorit glass? :P<3

Tip topp eller Ben&Jerry.
Eller bara en iskall isglass.


Vad är det bästa du vet just nu?

Att stå på scen och sjunga.
Mitt liv.

Va gillar du mest , sommarn eller vintern ? :D

Både och fast på olika sätt :)

1. Vad är ditt Favvo djur?
2. Vad är det Bästa med dig?

1. Alla djur.
2. Svårt, kanske snällhet eller nåt sånt.

Läget?:D

Skitbra, själv?

Favvo låt?

Allt med Justin Bieber i :D

Artist?

Justin ♥

Favvo godis?

Allt ;P

Det bästa med sommarlov?

Bada, sola, vara med kompisar, ingen skola.

Det dåligaste med sommarlov?

Att det bara är i 10 veckor :P

Din mamma

Vad önskar du dig i födelsedagspresent? :)


Massor mamma, har faktiskt skrivit lite på bloggen om vad jag önskar mig :)


Din mamma

Vilken färg på linser tycker du är snyggast?

Dom blåa jag hade. Fast alla är snygga på sina sätt :D

 

Det va alla frågorna.
Tack alla ni som frågat, det glädjer mig ♥

 

#1 - Viljarlilly

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.