Dagens Blogg!



Vinnaren meddelas ikväll :)

#1 - Hei-na

fin blogg

#2 - kurdisk muslimsk tjej <3

Jag e med <3

hej hur mår du ?

ha en underbar dag <3

KrAmSiSaR <3

: )

#3 - kurdisk muslimsk tjej <3

Jag e med <3

hej hur mår du ?

ha en underbar dag <3

KrAmSiSaR <3

: )

#4 - Linda

svar: tack detsamma



Jag är med!



Jag köpte en film (han älskar filmer), en chokladkaka samt ett fint, litet kort : )

#5 - Ellen<3

Jag är med :) <3



Jag har köpt en toblerone till min far xd !

#6 - guevacci

Anmäl dig till "dagens blogg" om du känner för det! :)

#7 - amanda dagens blogg tävling ♥

jjag är med :D

#8 - anna

vi är med ;)

#9 - Bloggarmaja

jag 'är gäran med :)



jag har inte köpt ngt, pappa fyller år om några dagar, så sparar alltid fars-dag" presenten och köper ngt extra fint när han fyller år :)

#10 - Sara - Only me

sv. tack :) gärna! var med på min me?



Ja är med :)

köpte en jätte söt stickad tröja varm o gosig pyamas + oranga blommor (a'

#11 - meyav

jag är med :D

haha har inte köpt nåt ska kanse köpa tårta lite senare XD vad har du köpt ? <3

#12 - rebecca

sv: jag är med! :)

#13 - Ebba Leihed ♥

Jag är med Cajsa :)

En gele till ansiktet som friskar upp det och inte torkar ut + en deo ;)

Kram Ebba ;)♥

#14 - j o a a n s s o n 's ♥

jag är med :d

#15 - Sara - Only me

sv. kej.

jae med :D

#16 - hanna

I'm in :D <3

#17 - isabella

Jag är med :)

#18 - isabella

Jag är med :)

#19 - Alice

Jag är med :p



Jag och mina två systrar köpte lotter och han fick en bamse kram <3