God Morgon

Fy så trött man får vara.
Ska strax ta och börja röra mig ner mot bussen och åka hem till pappa.
Börjar 10 över 9 idag tror jag :)

Men nu ska jag äta en snabb frukost :D

Hörs!

#1 - fiona

Vad härligt :)

#2 - Ebba<3

OMG så fin du har jag din blogg ! ;) <3

Kram ebba <3

LOveuu

#3 - ops =) stavning

OMG så fin du har gjort din blogg ;) <3

Kram Ebba <3

Loveuu<3

#4 - Jennie ♥

sv: de är ingen tävling jag har ;P kolla på kategorin 'fredagsintervju' så hittar du vad de innebär. måste ha din emailadress för att kunna skicka frågorna :)



sv: min helg har vatt kanon :) lugn och så. allt bra idag? tack :D

#5 - paulina

Hoppas du får en bra dag :)

#6 - Viktorija

Kan du snälla lägga en röst på mig i en tävling? NR:2

Länk: http://beatricelinneaa.blogg.se/2010/october/dom-5-finalisterna-i-fototavlingen.html#comment



Dem som har röstat får en kommentar som tack när tävlingen är färdig! ;)

#7 - Laila

så gott med frukost=)

#8 - Z A N D R A :)

sv: blogg o musik! :p

göra idag?

#9 - LINA K

SV: Förlåt för jättesent svar, men vill i alla fall skriva och säga TACK SNÄLLA för din fina kommentar! =)

#10 - malin

sv: jo det vara bara bra! jaha, va niiice! :-D tack så mycket:)

#11 - Falkfelicia

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.