Går Ut

Nu går jag ut :P

#1 - matilda

seriöst Cajsa?

Du hänger med Melinda Hallgren & bitchslapar Amanda?!

Av vilken anledningen?

Vad har hon någonsin gjort dig??

Du har verkligen förändrats, åandrasidan är det inte ditt fel, men man blir som man umgås.

Sad but true.. sorry :/

#2 - Matilda

okej. vet inte vilket annat sätt jag ska få tag på dig/er än genom din blogg.

Och seriöst.. jag håller med, jag betedde mig jävligt kaxigt & omoget. Och det vet du också att jag inte är. Skulle bara fråga dig varför du slog amanda i ansiktet, lät så olikt dig att jag knappt kunde tro det, lät inte som den Cajsa som jag var bollkajsa med, och sen förlåt för att det jag sa om melinda, jag känner inte henne längre. Men våran vänskap tog slut i ett bråk. Och förlåt till .. vet inte vad du heter, men du hade tungpiercing, för att jag betedde mig så omoget och kallade dig kort. jag är själv inte lång, så jag ska inte säga någoning. Och det jag sa om Vanessa har jag inte ens någon aning om varför.. för jag känner inte henne längre, alls! Så du med piercing, adda mig gärna på fb, vill säga förlåt igen..

Kram.