God Morgon!

Natten har inte vart så himla rolig...
Vi åkte och åt en varsinn pizza igår.
Eller jag fick i mig drygt en halv.
Sen började jag må illa så vi åkte hem.

Jag la mig i soffan så kollade vi på film.
Sen direkt efter den mådde jag piss och gick och la mig och somnade ganska fort.
Sen har jag vaknat minst 10 gånger inatt och så har det lixom vart som om magen gjort volter.
Så pappa har kommit upp några gånger inatt och tröstat mig när jag legat och gråtit :/

Sen har jag lagt mig några gånger på golvet och sträckt ut mig eller lagt mig i fosterställning.
På golvet just för de va så svalt där.
Har typ legat och kallsvettas så de va grymt skönt.

Så idag skulle jag egentligen till kyrkan så imorse kom pappa och frågade hur jag mådde och jag mådde faktiskt mycket bättre.
Så jag sa att jag skulle försöka.
Så jag gick upp för att duscha men kom inte så långt för att jag började må dåligt igen och blev helt yr.
Så jag skippar kyrkan idag och vilar istället för imorgon för då ska gruppen in till stan till Ung08 och sen till Grönan. Men jag kröp iallafall upp och satte mig i duschen och duschade sen somnade jag direkt när jag duschat klart.
Så jag ska väll försöka packa och sen bita ihop och ta mig upp till mamma :)