Pride 2011!

Så då va man hemma efter en trevlig dag med Moa inne i stan :)
Innan paraden började hann vi precis in på kungsan och gå runt lite.
Sen va Pride paraden skit rolig och vi hade bra platser så vi såg allt..
Dock va det väldigt trångt.
Hahah jag såg han som är kille och har fött 3 barn :D
Sen såg jag Rosanna och Daniel Paris eller vad han heter :)
Sen gick vi lite innan de va slut så vi hann före alla andra till donken.
Där åt vi lite smått och sen gick jag och handlade en present till pappa eftersom han och brorsorna fyller år nästa vecka. Sen åkte jag och Moa hem för det va så smockfullt överallt i stan.
Samma på tunnelbanan och bussen.
Så vid bussen träffade jag pappa och Anna så jag åkte hem med dom medans Moa tog sin buss hem :)
Men nu är jag hemma :D




Moa :)













Babsan :D



Sjukt med folk :/

#1 - moa

ta bort den första bilden på mig*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 :O

#2 - Alice

Men wtf? En kille kan väl inte föda barn? :O ♥