Svar!



1. Jag minns att min kompis Matilda bloggade och då ville jag också de.
Så då hjälpte hon mig att starta en blogg :)
2. Ja, jag spelar Tennis :)
3. Gud va svår fråga :P
Som alla andra, de är ju 3 ord :D





1. Jaa de gör jag :)
2. Vi ses ju typ varje dag :D
3. Jag mår faktiskt superbra.
4. Snäll, omtänksam, hjälpsam och rolig :)
5. Asså utseende är viktigt men ändå är de insidan som räknas typ :P
Men jag har typ bara vart tsm med blonda killar hahah vet inte varför men..
Sen ska dom ju alltid vara snälla och finnas där :)
6. Söt, snäll och rolig.
Gud låter som värsta egot :P
7. Snäll, omtänksam och rolig :D



1. 8924 inlägg :)
2. Så ska det låta.
3. Nej absolut inte, typ h*t*r honom och de vet han om :)



1. Aaa de gör jag :)
2. Jag startade bloggen på min mammas födelsedag. Alltså den 6 Januari 2009.
Så jag har bloggat i typ 3½ år :)







1. Näää inte än, hahaha :D
2. Guuud jag har sååå många nära vänner som jag kallar bästa vänner.
Men jag säger väll Nicole, Moa, Katta, Melinda, Linnea och andra Katta :)
Bli inte ledsna ni andra, kan ju inte rabbla upp alla :D
3. Jag kan inte säga en maträtt för jag älskar all mat, asså jag äter typ allt som finns och allt är typ lika gott förutom ärtsoppa.
4. Turkiet och Spanien :)
5. Tennis :)
6. Jaaa de har väll alla?



Jag bor i Stockholm :)



Bästa: Typ att jag kan skriva av mig och det är roligt att folk får läsa lite om mitt liv och vad jag gör :)
Finns så mycket :)
Sämsta: Dåliga kommentarer.



1. Barnmorska eller artist eller Modell :)
2. Jag är grymt nöjd med mitt utseénde även fast min näsa är stoooor :D
Så jag skulle vilja se ut som jag gör :)
3. Slå igenom med sången och få turnera runt i världen eller att bli supermodell :D
4. Asså de beror ju på vilken kille de är. Jag gillar ju inte samma saker på varenda kille utan det är olika saker på olika killar, men oftast är de ögonen eller omtänksamhet :)



Jag flyttade till Halmstad när jag va 4 för att min pappa fick jobb på Svenska Tennisförbundet i Båstad men vi ville inte flytta till Båstad för de va för litet så då flyttade vi till Halmstad.
Sen flyttade vi tillbaka till Stockholm igen när jag va 6 :)



1. Hahaha typ min längd, asså den frågan va svår :P
2. Jaaa de gör jag :)
3. Bli modell eller artist.
4. Söt kanske? Nej jag vet inte, snäll?
5. Snäll och finns alltid om de är nåt typ :)
6. POLIS :D
7. Asså jag har aldrig festat typ :)
Men jag kan vara sprallig och glad typ :)
8. Tights
9. Aaaa tvestjärtar och typ ormar :)
10. Sverige :)
11. Som jag gör idag ;)
12. Jag är väldigt öppen så de är nog en sak dom gillar.
Sen också att jag är snäll och omtänksam :)
13. Asså menar du år, månader?
Mitt längsta förhållande är typ 1 år om man räknar med oseriöst för de va typ i 1:an?
Seriösa va väll 2 månader :P



1. 14 :)
2. typ 1.70
3. Aaaa
4. Ja jag är oskuld :)



1. Ingen speciell, älskar all mat :)
2. Jaaadå Julia :)
3. Kan inte välja :D
4. Kan inte välja där heller :D



Jaaaaaaaaaaaa de är jag :)



1. Älskar allt
2. Typ alla :)
3. Både och för båda är bra på sina sätt :)
4. Jaaaa de gör jag :)
5. Inte BÄÄÄÄÄÄST men typ bäst.
Hahha svårt att förklara :)
6. Dom är bra, jag har ingen favorit typ.



1. Nääääää de va ju typ för 2 år sen :P
2. Jaaaaaaaa de kan jag, jag sminkar mig ju inte så märkvärdigt men men :)



1. Älskar all mat :)
2. Jaaaa :)
3. Jag vill slå igenom med sången i USA :)
4. Snälla och gulliga :)
5. köttfärsås.



1. Stockholm - Tyresö
2. Jag är 14 :)
3. Tennis



1. För 3½ år sen.
2. Tyckte de lät ballt :D
3. Näää men däremot gjorde jag en till strax efter jag startat den här men den har jag typ aldrig bloggat på :)
4. Jaadå :)



Asså jag älskar sjukt många filmer men jag får väll ta och säga Titanic eftersom jag har älskat den sen jag va typ 4 bast :)



Vilken bild? Headern?
Om du menar den så nää de gjorde jag inte :)



Jaaaaaa det har väll alla? :)



Synth för jag vill gärna ha hörsel livet ut :)



Aaaaa :)



Jag har flyttat sammanlagt 8 gånger :)



1. Hans röst och utseénde :D
2. De lät så himla ballt, hahahaha
3. Oj flera timmar :)


Jag vill plugga till Barnmorska.
Sen vill jag ändå försöka satsa på att bli artist eller modell :)



Stockholm - Tyresö :)



Jag köper ofta mina kläder på Ginatricot eller H&M :)
Jag saknar dig med ♥



Lite mer än 3½ år :)
Justin Bieber är typ min idol och förebilder har jag många :)



Riktigt bra vet jag inte om man kan säga :P
Men jaaa varför inte.
Jag har lagt upp några videor när jag sjunger förut men de har inte vart så bra kvalité men jag kan alltid försöka få till nåt bra :)



1. Oftast 80 - 130 :)
2. Om jag är söt nu så va jag typ megaful när jag va liten.
Tycker typ inte ens jag är söt nu :D



Okej där va jag lite söt då :)


Joooo de kan jag väll.
Kommer strax ;)



De som spelas på radio sen gillar jag Justin Biebers musik  :)



Men gud varför tog jag ens med frågan -.-
Nej verkligen inte anonymous!!!!!
Mogna till ;)



1. Tyckte de lät ballt att ha en egen sida på nätet :)
2. Sångerska :)
3. Älskar allt.
4. Förhoppningsvis kille, kanske till och med förlovad.
Lycklig och att livet fortfarande leker :)



1. Både ja och nej :)
2. Jaaadå Madde fast inte lika awesome som mig ;D



Lite mer än 3½ år :)



På Gotland/Fårö vid raukarna :)



1. Jag är 14 :)
2. Typ allt som är snyggt :)
3. Thailand.



Jag läser faktiskt bara en och de är Viktor Pyykölä´s blogg :)
Han ser grymt bra ut typ bara därför :)







Typ 6 länder :)



1. Jag gör de på ett program som heter Gimp :)
2. Jaaa de har jag fast jag har aldrig bloggat riktigt på den.
3. Jag har en Casio Exilim 12.1