Lyckad Dag i Farsta!

Har precis kommit hem från Farsta.
Åkte som sagt dit med Melinda.

Båda hittade saker som vi blev nöjda med.

Haha, vi satt på Donken och så står det två turkar utanför och kollar på oss och Melinda säger att hon ska gå och köpa en till hamburgare, men då säger jag, neeeeej, det ska du verkligen inte för nu kommer killarna hitåt.

Så kommer dom mot oss och den ena typ lägger sig på bordet och ba Hej.
Jag ba hej, gå!
Haha, det kom som en reflex.

Han ba ska jag gå?
Jag ba, mhm!

Han ba jaha.

Sen en lite stund senare när vi ska gå så kommer den andra och ställer sig framför mig när Melinda håller har gått en bit.

Så han lixom blockerade vägen för mig.

Han ba Kan jag få ditt nr?

Jag ba aa, 070 aldrig i livet, stick och brinn.
Han ba nehe och så typ blev han ledsen :)

Haha, Melinda höll på att dö av skratt :D

Sen skulle vi gå in i en sån här snurrdörr om ni fattar.
Så stod det 3 grabbar utanför.

Så kommer den ena efter oss, han ba vänta tjejer spring inte.
Han måste ha varit full för han typ vinglade.

Han ba va inte rädd för mig, och jag och Melinda tryckte oss verkligen mot glaset för att det skulle gå snabbare för han va jätte läskig även fast han va typ lika gammal som oss.

Haha, jag och Melinda har haft ett äventyr idag :P

Haha :D

Bilderna kommer sen :P