Romme!

Asså omg, det är det ända jag kan säga!

Det va så sjukt kul.
 Jag och Katta gick upp 04:30 och mötte Linnea en timme efter.
Så gick vi och mötte alla och så gick typ bussen 06.00.
Sen typ sov alla hela biten :D

Men sen kom vi fram och fick våra skidor och allt.
Sen va det bara ut i backarna och röja.

 Vi åkte exakt alla backar, till och med alla svarta!

Så himla roligt.

Och juste, när jag och katta satt i tvåmans sittliften så fick vi inte upp våran sak eller vad det heter, den hade lixom fastnat.

Så vi fick snurra runt och så fick en kille hjälpa oss så.

Och när vi snurrade runt så höll jag på att kissa på mig som vi garvade.

Sen när vi åkte hem så hade jag och Linnea en teater för dom som ville kolla.

Eller vi satt på våra platser och lyssnade på musik och mimade till och sånt.

Det va ju inte meningen att folk skulle kolla men dom gjorde det ändå.

Sen kom vi hem runt 8 tiden :D

Bilderna kommer sen!