Bilder från idag!

Nu kommer bildern från min kamera :D



Linnea på hal is :P


 

Yasmin i full fart.



Sååå söt :)



Fråga mig inte vad jag gör med läpparna :P



Jag, Linnea och Yasmin







Jag älskar verkligen den bilden :)
Haha kolla i bakgrunden :P



Haha, skulle fota våra skyggor men då kom klara och vurpa precis :P



Jag och Yasmin



Haha, Yasmin råkade zooma in på Linnea haha :)



Linnea och jag ;)



Usch, bjuder :)





Nilla skulle bli fotat men hon åkte för snabbt :P



Sara :D



Sara och Yasmin :D



Yasmin, Sara och Nilla :D





Linnea, Yasmin och jag :)





Linnea, Yasmin, Jag och Katta :)



Mina och Yasses skridskor



Yasmin och jag, bjuder :)



Smexig :D



Nilla och Madde :)



Madde och Veronica



Nilla, Madde, Veronica och Sara :)

Nu kommer bilderna från Linneas kamera :)






Haha bjuder :)



Yasmin och jag :)



Mitt ben och min vante sen är det Yasmins och Linneas fingrar :)



#1 - Sara

fina bilder .) Får jag kopiera till min blogg?(dom jag var med på alltså) :)