God Morgon!

Gårdagen va helt AWESOME!
Jag hoppas nån har filmat Adiemus för den va hur jävla mäktig som helst :)

Vi började halv 11 igår och jag tog det lugnt på morgonen.
Mötte Melinda runt kvart i 10 så gick vi och handlade matsäck.
Sen gick vi till tonfallet där vi värmde upp våra röster.

Sen tog vi bussen in till musikaliska inne i stan.
Vi repade ungefär till 15.20 om jag inte minns helt fel.

Sen gick jag, Linnea, Katarina, Melinda och David och åt vid kungsträdgården.
Jag åt världens godaste sushi :)

Sen gick vi till kajen och åt glass och bara nöjt i typ en och en halv timme.
Sen gick vi in och bytte om och sminkade oss osv.

Sen hade vi en kort uppvärmning igen för rösterna.

Och sen började konserten, och den va helt fantastisk :)
Skitrolig och allt gick superbra!

Bilder kommer snart ;)



#1 - katta

http://youtu.be/0gTYRhSAESM Adiemus! :D <3