Äntligen fredag!

Som jag har längtat efter helg, fast ändå inte haha :)
Sista lektionen hade vi matteprov, var sjukt trött, hungrig och hade värsta huvudvärken.
Så det gick som det gick, fast det gick ganska bra ändå hahaha :)

Efter lektionen hamnade jag typ i chocktillstånd hahahahahaha :D

Sen fikade jag med Linnea och Katta efter skolan för vi behövde snacka lite...
Kändes enormt skönt faktiskt.

Sen blev vi über kissnödiga, jag höll bokstavligen på att kissa på mig, så vi sprang runt som galningar och letade efter en toa.
Till slut la vi ut 5 spänn för toan hahaha, snacka om snåla brudar :D

Så nu har jag precis vart ute och fotat lite, bilderna blev sådär men bjussar på den sen.

Förhoppningsvis ska jag käka snart och sen drar jag och möter Moa och sen drar vi till gårn med Melinda, Jenny och Katta.
Sen kanske det kommer fler :)