Fredag!

Är så sjuuuuukt trött.
Gympan var jag inte med på imorse.
Inge prov eftersom halva klassen va borta.
Sen har dagen rullat på och jag har haft både roligare än vanligt och tråkigare än vanligt.
För Katta är i Göteborg och Linnea är på träningsläger och Nilla och Felicia är sjuka.
Så idag var jag med Nicole och Melinda :)

Så varför den var så roligare än vanligt kan jag inte berätta men vissa vet ;)
Och varför den var tråkigare än vanligt va då för att jag ibland gick sjäv lite mobbad :D

Sen efter skolan mötte jag Melinda så gick vi till kyrkan.
Så har vi verkligen repat stenhårt och fotats med våra "klänningar" och så slutade vi 8 :)

Så då tog jag bussen hem och har precis käkat.
Så snart ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon för vi ska vara i kyrkan vid 10.

Men jag skriver nog förmodligen imorgon.
Annars ber jag att min släkt fotar myyyyyyycket ;)



Bild från idag i kyrkan, jag och Melinda ♥