Sorry....

Asså min helg har varit fullproppad!
I fredags så var jag på Håkan Hellströms konsert på grönan med Felicia, Katta och Linnea.
Och det va så sjuuukt kul :)

Sen igår så gick jag upp tidigt så gick jag till kyrkan så jag var där lagom till klockan 10.
Sen var jag där till 4 och aa det var sjukt kul.
Man är alltid så himla glad där :)

Sen så gick jag hem och mös lite med pappa.
Sen kom min kusin och hennes kille och hämtade mig och brorsorna så åkte vi och handlade lite.
Sen släppte dom av mig hos Nilla så var jag där till 10 med Moa och Katta.
Sen kom min kusin och hämtade mig och så åkte vi hem till dom och så sov jag där med brorsorna.

Sen imorse gick jag upp runt 8 och satte mig med min faster och snackade lite.
Sen åkte dom ut och plockade svamp så jag fixade mig och sen kom min kusin och hämtade mig och skjutsade mig till kyrkan runt 10.

Sen nu har jag precis kommit hem.
Hahahaha vi fick sjunga på gudstjänsten.
Och jag och Melinda ska sjunga på sjävla konfirmationen :)
Utan dina andetag.