Svar på kommentar!



Det har varit jättemånga som har frågat det så jag tänkte visa det.
Har gjort typ två inlägg som det förut, dock hittar jag dom inte så jag gör väll ett till då :)



1. Gå in på Youtube och sök på den låten du vill ha.
Rulla sen ner och kolla under "videon" och tryck på Dela.



2. Då kommer det se ut såhär ↑
Tryck då på Bädda in.



3. Texten som är markerad kan du klippa ut och bry dig inte om nåt annat.



4. Gå sen in på ditt inlägg och tryck på HTML.



5. Då kommer det komma upp en ruta och där kan du klista in koden du klippte ut från Youtube.
Där det står 420 kan du skriva in hur bred du vill att den ska vara.
Och jag har storlek 700 på mina bilder så då passar det med 700 på den för mig :)
Sen trycker du bara uppdatera så kommer den komma upp i rutan där du skriver ditt inlägg.


6. Vill du bara den svarta lilla "saken" som jag oftast har så gör på samma sätt men du ska bara ändra en sak till innan du trycker på uppdatera i HTML rutan.



7. Där det står 315 kan du ändra till ungefär 30.
Då blir den liten :)
Sen trycker du uppdatera så är det klart :)

Hoppas att ni förstår.