Måndag!

Gud vilken dag, är helt slut...

Började med att möta min klass i centrum vid 10 i 9 imorse.
Vi tog bussen in till gullmars osv till södertälje med massa olika byten...

Sen när vi väl var framme på Tom Tits käkade vi haha.

Sen sprang vi runt, sprang igenom fontäner, gjorde massa galna expriment och åkte den äckliga snurrsaken haha :D

Sen vid 13.00 drog vi därifrån och åkte en buss från fittja, och den resan kändes som typ 10 år...

Sen mötte jag Katta och sen va vi ett tag, gick och kolla lite kläder i centrum osv.

Sen vid 7 kom min faster och kusiner och deras pojkvänner.
Så firade vi mig, Taack Pappa och ni andra haha♥

Och nu tänkte jag hoppa in i en dusch, och sen gå och lägga mig.
Imorgon ska klassen mötas 20 i 9 och sen ska vi hålla massa aktiviteter under hela dagen för alla klasser under oss. Hoppas det blir sol :)