JAAAG HAAAAR GÅÅÅTT UUUUT NIAAAAN!!

Känns sjukt skönt men ändå sjukt trist. Kommer sakna 9 musik så sjukt enormt mycket. Även alla fina underbara lärare. Det alla har gjort för oss dom sista dagarna nu i nian har betytt så enormt mycket. Måndags hade vi niornas dag. Tisdags hade vi volleyboll tunering och middag med klassen på kvällen med klassen. Igår hade vi niornas lunch plus niornas show. Underbar mat och musik. Vi vann även båda sakerna under niornas dag: mest poäng och bäst utklädda. Igår kväll hade vi 9 musik vår sista konsert där vi sjöng alla favoriter genom åren. Idag har vi då haft avslutning och grät som in i bomben. Efter showen idag fick vi nior mingla lite haha med cider och jordgubbar. Sen fick vi massa show av lärarna och sen fick vi krama exakt alla lärare haha. Efter allt firade jag, pappa och brorsorna med lite käk. Allt känns så bra, klarade mitt mål med att få högsta betyg i musik och höja mig i minst 2 ämnen vilket jag definitivt klarade. Nu ska jag strax åka upp till mamma och börja fixa mig till balen ikväll och imorgon drar jag till Spanien. Livet är bra nu!

 
Innan middagen med klassen
 
 
 
 
 
Niornas lunch!
 
 
 
Evelina uppträdde igår under pausen på vår lilla konsert
 
 
 
Dagen, jag blev utsedd till klassens blondie haha