Vilken dag!

Mitt lag kom tvåa i gpstävlingen. Jag var lagkapten haha. Efter åt vi fetaste nachotallrikarna. Och efter det fick vi handla glass för 100 kr per person. Vilket innebar att man fick ta 10 kulor och det fanns säkert 100 olika sorter haha. Jag tog dock bara 4 kulor och alla var nån chokladsort. Sen fick vi egen tid och då cyklade jag, Linnea, Nicole och Nilla runt i Visby och shoppade. Fick med mig två linnen och ett par Gotlandsbyxor som matchar min Gotlandströja. Sen cyklade vi hem och chillade vid stranden med massa från klassen. OCH JAG TOG MITT FÖRSTA DOPP!!!! Sen gick vi hem och fixade oss och hade de mys i killarnas rum och låg och pratade om allt möjligt innan vi gick och åt god middag. Så nu kom vi precis in efter att ha grillat och haft det mys med hela klassen i solnedgången. Har tagit maaaaassa fina bilder med kameran. Imorgon ska vi upp tidigt och packa osv. Sen ska vi köra Laserdom. Och sen beger vi oss hem till Stockholm :)