Måndag!
Min helg blev inte precis som jag hade planerat den..
I fredags åkte jag hem till Andreas och så åkte vi till Tyresö slott och gick en promenad.
Sen åkte vi hem till mig och han spelade med mina brorsor och jag somna haha.
 
I lördags vaknade jag lite tidigare än alla andra. Och istället för att ligga och vara jobbig mot Andreas som jag alltid är haha så gick jag upp och gjorde amerikanska pannkakor.
Sen åkte Andreas och jobbade och jag slingade faktiskt håret med Linnea haha.
 
Sen senare så va jag, Katta, Veronica, Albin och Linnea ute och fotade lite.
Och sen åkte jag hem till Andreas och så sov jag där.
 
Och natten till söndagen så började jag må så äckligt dåligt.
Så de slutade med att jag sprang och spydde flera gånger hemma hos han...
 
Så det blev alltså inget jobb för mig igår utan bara vila.
Och är även hemma idag också, lite synd eftersom det va min första praktikdag idag.
 
Men imorgon så har mina 48 timmar gått så då börjar jag klockan 2.
 
Och på torsdag så fyller min fina Andreas år och sen på fredag är det en speciell dag.