Skärpning skärpning!
Måste verkligen skärpa mig och börja uppdatera mer. 
Dock så finns det typ inget intressant om mitt liv längre, jag pluggar, äter och sover typ.
 
Igår var jag och Andreas iallafall på fest hos Linnea där vi firade henne och hennes kille Martin. 
Jag var så himla trött så vi drog hem strax efter 12 och så somnade jag direkt haha.
 
Idag vaknade både jag och Andreas ovanligt tidigt. Så jag gick till centrum och handlade och sen satte vi igång med att börja baaaaaaaaaaka. Dock så var Andreas tvungen att gå eftersom han hade träning.
Så jag fick stå och baka allt själv sen haha.
 
Så blev klar för ungefär 1 timme sen, och sen dess har jag städat och pluggat lite.
Har ett mega stort prov i svenska på måndag och tror jag har slut på minne i hjärnan för får verkligen inte in mer i huvudet. 
 
Aja, ska plugga lite till och sen ska jag gå till ishallen med brorsorna och kolla när Andreas dömmer en match.