Torsdag 10 December!
Vet att jag sa att jag skulle börja blogga mer flitigt i det senaste inlägget, vilket ni säkert ser att det inte blivit av. 
Men jag har min lilla förklaring för jag har faktiskt tänkt en jädrans massa på bloggen.
Helt ärligt så har jag väl gått in i väggen.
Dessutom har jag fått tillbaka min smärta så har legat inne på sjukhuset... igen...
Och ingen bra förklaring eller hjälp känns det som jag får heller, så även det tär på mitt mående.
Och sjukhuset har lett till att jag kommit efter i skolan så allt jag gör nu är att plugga. Dessutom närmar körkortet sig så även det pluggar jag massor till. Men nu ska jag sätta lite fart på bloggandet för tror ändå det kan få mig att må lite bättre, att jag får ut lite känslor.
 
Efter tiden på sjukhuset så visade det sig verkligen vilka som var mina riktiga vänner, så även fast jag har haft mycket och mått piss så har jag försökt att umgås med dom och även min stora familj så mycket som möjligt.