Måndag!
Gud så mycket det är att göra! Även roliga saker som man ser fram emot kan bli så sjukt stressiga.
Aja, ska inte klaga haha. 
Idag har jag varit hemma, vet faktiskt inte om jag hade skola eller inte och vet inte om jag har det imorgon heller, så då valde jag att skippa det haha. 
Har solat och sen fixat och donat massor inför studenten på fredag men även inför Andreas student som är på torsdag. Antagligen det jag kommer göra imorgon också.
Sen på onsdag så har vi klassens dag och ska städa ur våra skåp osv, sen på kvällen så har jag bokat tid för att naglar, så det ska jag unna mig. 
 
Och idag är det en vecka kvar tills jag åker till Barcelona med min bästa pappa.
Ser fram emot det sååå mycket, även att få fira min födeseldag utomlands.
 
Skulle iallafall bara uppdatera lite då jag har lovat mig själv att ta tag i bloggen igen lite smått!